Guvernul Republicii Moldova

Ministerul Mediului

Invitație la licitație: „Lucrări de înființare/reabilitare a pășunilor” (16 loturi – a câte un lot per localitate)”

 

Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD, din numele beneficiarilor Proiectului de Reziliență Rurală, invită companiile interesate să prezinte oferte pentru participarea la licitația pentru: ,, Lucrări de înființare/reabilitare a pășunilor (16 loturi)”, conform următoarelor specificații:

 

Nr.

o/d

             

Beneficiari

                                                           

Lotul

                        

Suprafața, ha

                         

Termen-limită de executare a lucrărilor

                                                                      

Pregătirea terenului și solului

Lucrări de însămânțare

 1.

Pr. com. Botnărești, s. Salcia, r-nul Anenii Noi

Lot 1

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 2.

Pr. s. Opaci, r-nul Căușeni

Lot 2

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 3.

Pr. s. Cairaclia, r-nul Taraclia

Lot 3

7,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 4.

Pr. s. Cușmirca, r-nul Șoldănești

Lot 4

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 5.

Pr. com. Baccealia, s. Baccealia, r-nul Căușeni

Lot 5

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 6.

Pr. com. Vozneseni, s. Troița r-nul Leova

Lot 6

8,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 7.

Pr. or. Sîngerei, r-nul Sîngerei

Lot 7

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 8.

Pr. s. Pelinia, r-nul Drochia

Lot 8

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 9.

Pr. Cimișlia, s. Bogdanovca Veche, r-nul Cimișlia

Lot 9

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 10.

Pr. s. Joltai, UTA Găgăuzia

Lot 10

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 11.

Pr. s. Volintiri, r-nul Ștefan Vodă

Lot 11

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 12.

Pr. s. Vorniceni, r-nul Strășeni

Lot 12

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 13.

Pr. s. Călugăr, r-nul Fălești

Lot 13

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 14.

Pr. s. Logănești, r-nul Hîncești

Lot 14

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 15.

Pr. s. Andrușul de Jos, r-nul Cahul

Lot 15

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 16.

Pr. com. Dumbrăvița, s. Bocancea-Schit, r-nul Sîngerei

Lot 16

10,00

Noiembrie. 2022-Mart. 2023

Mart-Mai. 2023

 

Ofertanții eligibili pentru activitățile solicitate sunt întreprinderile orientate spre activitatea comercială create în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova, autonome din punct de vedere financiar, care dispun de conturi bancare, rentabilitate a capitalului, abilitate de a obține credite şi venituri prin comercializarea bunurilor sau serviciilor. În cazul asocierilor în participație (Joint Venture (JV)), fiecare membru trebuie să îndeplinească criteriile legale de eligibilitate, dar toți membrii împreună (colectiv) trebuie să îndeplinească criteriile de calificare.

 

Setul de documente (RfB) poate fi obținut la solicitare, transmițând cererea de participare conform modelului de mai jos, la adresele: office@ucipifad.md și procurement@ucipifad.md

 

Modelul cererii șicerințele minime de calificare le găsiți accesând pagina UCIP IFAD, rubrica Achiziții, licitația 54/22 PRR, “Invitație la licitație „Lucrări de înființare/reabilitare a pășunilor” (16 loturi – a câte un lot per localitate)”

 

 

Contractantul va fi selectat prin metoda Licitației Naționale Competitive (LNC/NCB) în conformitate cu Manualul de Achiziții al IFAD disponibil la adresa: www.ifad.org/project-procurement. Înainte de atribuirea contractului, procedura LNC/NCB prevede realizarea unei analize și o verificare a calificărilor și a performanțelor anterioare ale ofertanților. Metodologia utilizată pentru evaluarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic care va fi utilizată de către UCIP IFAD la evaluarea ofertelor este: prețul minim evaluat care corespunde cerințelor licitației.

 

Toate paginile ofertei trebuie semnate și ștampilate de către Ofertant. Oferta participantului la licitație nu trebuie să conțină alte file, corectări, cu excepția filelor corectate, confirmate prin semnătură și ștampilă.

Originalul documentelor şi Copia lor se sigilează în două plicuri separate cu inscripția “Originalul ofertei” și “Copia ofertei”, care împreună se vor sigila într-un plic suplimentar (comun).

 

Ofertele urmează a fi depuse în plicuri sigilate la sediul UCIP IFAD (Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 162, et. 13, bir. 1304) până la data de 08 noiembrie 2022, ora 10:00. Toți ofertanții vor fi informați prin intermediul adresei de email despre data și ora ședinței online (prin intermediul platformei Zoom) de deschidere a ofertelor.

 

Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md până la data de 03 noiembrie 2022, ora 17:00. UCIP IFAD va răspunde la întrebările recepționate până la 04 noiembrie 2022, ora 17:00.

 

În scopul familiarizării potențialilor ofertanți cu criteriile de eligibilitate, documentele care urmează a fi prezentate în cadrul procedurii de depunere a ofertei, indicii principali ai proiectului dar și alte detalii tehnice invităm toți doritorii la data de 25 octombrie 2022, ora 11:00 la sesiunea Zoom Pre-licitație „Condiții de participare la Licitația 54/22 PRR cu privire la înființarea/reabilitarea pășunilor pe o suprafață de 155,00 ha în cadrul a 16 localități”, conform link-ului de mai jos:

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/85110532214?pwd=eFhVNVllUkxLQ1RYUzVLQ2hDRm8wdz09

Meeting ID: 851 1053 2214
Passcode: 155674

 

Pentru oricare alte întrebări suntem la dispoziția DVS.

 

Attn: Igor TOMIȚA, asistent în procurări

Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004

E-mail: procurement@ucipifad.md

Tel. (022) 22 - 18 – 80